God fortsättning

Ja, idag är det nyårsafton, har jobbat förmiddagspasset, först extremt lite kunder och sen mot ett-tiden började det rulla på lite mer.

Var på "dejt" med Micka igår :) Vi åt på Eastern Palace, var till stallet och sedan på bio, vi såg "Yes Man" Riktigt bra film, enligt mig :) Den rekomenderar vi starkt. Ja va blir det ikväll då?
  Nu snart ska jag äta tidig middag med pappa för annika är borta och jag kände att jag var tvungen att inte lämna honom i sticket, sen blir det sen middag hos mamma med henne, Per och Stora A-K's familj :) Sen får vi se vart jag beger mig, beroende på hur roligt det blir hos mamma. Hoppas i alla fall på att få i mig lite alkohol under kvällens gång!

Nu ska jag duscha och raka benen med de nya rakbladen jag köpt till min rakhyvel, som jag by the way köpte för över ett år sedan, fick med två rakblad och har inte köpt nya sen dess, den är rätt klen numera^^ Tack och lov för pappor som prenumererar på kalsonger och får engångsrakhyvlar med :)

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0