Morgonpasset

Blev ingen bräda igår, den jag hade kollat på var slut:( Tråkigt. Får se om jag hittar något i stan idag, ska in och träffa Micka:) Äta middag och gå på stan och sen bio! Känns välbehövligt med lite myskväll!
  Igår tittade Lisa in på statoil :) Va så kul att se henne, det känns som en evighet jag träffade riktigt folk. Eller igår va ju Putte, Jens och Tofte här och rensade kakfaten, men kan man räkna dom till "riktigt folk"? haha närå^ De va så trevligt så.

Har förmiddagspasset idag, ska snart gå ner och öppna butiken tillsammans med Sandra. måste säga att det var väldigt tungt att vakna så här tidigt på lovet, och nu jobbar jag förmiddag veckan ut. Attans! Fast mer tid att göra saker efter jobbet. På söndag ere basketmatch i stan:) Då blir det dans i pauserna.
  Drömde att det var genrep för Wendlas vårshow inatt, det var stressigt och allt blev kaos:/ Men så ska de ju inte bli på riktigt.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0