Almost done

Nu är jag nästan klar med Projektarbetesrapporten, bara källförteckningen kvar och den känns lite oklar, vad ska man ha med mer än musiken?! Ja det känns i alla fall stört skönt! Och ikväll är sista showen, imorn är det efterfest och utgång, lördag och söndag är det jobb  och sen är det en vecka med fest; Valborg, Dansgalan och Sommarfesten, Låter som om det kommer gå lite cash :/ Uvva!
  Nästa vecka kommer alltså vara som en nystart, inget wendlas mer än nybörjarshowen där mina grupper ska vara med på och sen är det slut, kanske för alltid, vi får se hur det blir om jag pluggar eller tar ett jobbår, Wendla håller tycker att jag ska jobba, så vi får väl se ;)
  Nu ska jag göra mig lite lunch och väcka lillasyster!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0