En annorlunda måndag

Måndag och ikväll är det ingen dans, känns lite weird faktiskt, jag är härmed ledig på kvällarna, vad ska jag då göra? Måste jag skaffa mig ett liv fram till sommaren? Kan jag ta bussen hem efter skolan? Hinna hem till middagen och inte leva på ICAs utbud av micromat och yoghurt? Oj, det här är stort, jag kan alltså gå med en väska med bara min kalender, plånbok och mobil i till skolan istället för att behöva trycka ner danskläder, skor och eventuellt en matlåda. 
  Kanske inte är så dumt ändå ;) Kanske ganska skönt att inte ha nåt liv. Kanske kommer jag kunna lägga mig i tid och vara utsoven på morgonen.
  Så idag är början på mitt nya ickeexisterande liv som student, spontana fester och vinkvällar väntar. Pengar som ska slösas och studentmössor som ska invigas!
 Eller egentligen börjar väl mitt nya liv efter att alla papper är inlämnade på Wendlas men det blir nog tills på onsdag, när mina nybörjare ska dansa på gamla teatern.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: catrine

Heej, kommenterade ett av dina gamla inlägg som jag råkade komma in på när jag sökte runt på bounce summer camp. Tänkte att du kanske inte ser om jag kommenterar ett inlägg du skrev i feb, så kommenterar här också:) Tänkte bara fråga, eftersom att du har gått på bounce summer camp förr. Vilken nivå gick du på? Och hur länge har du dansat? Var det svårt, lätt? Hehe, har ganska många frågor. Men en sak är säker, jag SKA dit i sommar!:)wii

2009-04-28 @ 22:48:36
URL: http://cejtrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0