En sista gång

Sista danslektionen på Wendlas avklarad, kanske för resten av mitt liv, kanske bara för terminen, det återstår att se. känns lite sorgligt faktiskt men det var kul att det var med mina 16 plusare som blev min sista grupp, dom får mig på så gott humör :)
Blir väl några visiter på studion till veckan för repetition och sånt men inga riktiga lektioner mer.

Skrev en jobbansökan idag, var in å kolla efter lediga jobb på arbetsförmedlingen.se och jag hitta ett intressant som kanske är möjligt och arbetsuppgifterna är inte att stå och packa upp varor eller steka hamburgare. Jag håller tummarna, i vilket fall som helst så är det från augusti så då har jag ju kanske något att göra efter sommarn, eller så blir det plugg.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0