Lättlurad? Jag?

Tydligen är jag lättlurad?! Sen när då? Enligt vissa personer som förblir onämnda här är jag nästmest lättlurad efter vinnaren Stina Storm- Åström. Jag kan hålla med om att DiscoStina; the one and only, går på de mest uppenbara lögnerna men jag?
  Visst har jag varit blond en gång i tiden men jag tror inte att det sitter i det. Jag anser mig vara en person som hellre inte vill tro på folks påhittade grejer än att gå på dem. Jag tror nog själv att jag ser på folk väldigt bra om de ljuger eller luras, men näe.
Från och med nu ska jag inte tro på ett ord folk säger förrän någon bevisar att det är sant. Eller så beror min påstådda lättlurighet på att jag lätt stänger av mina öron om folk pratar och jag själv tänker på annat och hör då bara ytterst få ord och inte sammanhanget. Jag tror på de senaste.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0