Och så kunde jag stryka det

Så var det gjort efter många om och men, jag fullföljde min anmälan så här några ynka timmar innan sista anmälningschansen för nästa termins plugg. Det fick bli tre stycken treåriga linjer, på heltid. Två i företagsekonomi med olika inriktningar och en linje som lät askul,; Medie-och-kommunikationsvetenskap med inriktning på typ reklam och PR. Dock va den i Dalarna men varför måste jag vara så fast betsämd att jag ska till sthlm?
  Har varit fullt inställd på företagsekonomi men nu när jag läste om de andra programmet så valde jag det som förstahandsalternativet. Det kann ju vara trevligt. I vilket fall som helst så vet jag inte än om jag äns ska plugga men det är min backup om resten skiter sig.

Känns bra att ha det här överstökat i alla fall, ännu en sak borta från min att göra- lista.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0