Onsdag

Idag var en kort dag på skolan, innan första lektionen körde jag och Lisa en Mcdrive frukost mycket välbehövligt! Två lektioner och sedan lunch på Smuraij. Hade sedan tänkt att vi skulle gå och fixa våran outfit för sommarfesten på söndag när vi ska vara Dreamgirls. MEn på väg till hobbyboden blev det några stop och en lite tur på stan som skulle vara på en kvart blev flera timmar lång.
  Sen blev det Gamla teatern, mina grupepr hade uppvisning och var toppenbra, blev så stolt!
Har även lyckats haft kameran med mig under dagen ;) Duktigt!


McDonaldsfrukost :)

Lunch på Samuraij :)

Mina nyinköpta skor, är hemskt nöjd måste jag få erkänna!

Med afroperuk och paljettklänningar intar vi Dippan på söndag!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: catrine

okej, för mig står det mellan nybörjare och fortsättning vare va?:) Men vi får se. Skitsnygga skor btw;)

2009-04-30 @ 07:45:26
URL: http://cejtrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0