P-piller inget för minderåriga?!?!

Alltså va? Läste precis en artikel ( http://www.dn.se/nyheter/sverige/vill-atala-for-p-piller-till-unga-1.845118 ) om att man vill kunna åtala de som skriver ut p-piller för de under 15 för att man i så fall tillåter övergrepp på minderåriga. Tror dom att övergrepp minskar om de inte får p-piller? Är det bättre att alla tusentals "minderåriga" blir gravida när de har sex med sin pojkvän eller så?
  Nä men smart artikel, verkligen. Brukar våldtäcktsmän bara våldta de som äter P-Piller? Frågar de snällt innan själva övergreppet; "Lilla vännen äter du p-piller?" "Nähä, då tar vi det en annan gång, tur för dig"
  Om de i artikeln pratar om släktingar och dyl som uttnyttjar minderåriga under långa perioder så tvivlar jag på att om man har den skruven lös i huvudet och uttnyttjar sin dotter så bryr man sig inte om preventivmedel. Vill dom ligga så gör dom det, även om jag låter grov och hemsk så är det sanningen, du är inte skyddad mot övergrepp om du inte äter p-piller eller andra preventivmedel, jävla puckon!
  Jag blir så irriterad, är det verkligen bättre att de blir med barn för att någon dum jävel ville håla och tjejen är "för ung" för p-piller.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0