Paniken

Nu har jag varit in på Studera.nu och letat utbildningar till nästa termin, jag har ju sen innan fastnat för Företagsekonomi på SU men nu när det kommer ill kritan och jag lägger till lite random utbildningar och kurser till min ansökan så klarar jag de inte, jag kan inte avsluta ansökningarna, jag är så skraj. Tänk om jag kommer in? Tänk om jag måste flytta och inte har någonstans att bo. Tänk om jag inte kommer in, tänk om jag blir kvar här. Alltså jag klarar det inte och i veckan är sista anmälningsdagen för de flesta universitet.
  Jag klarar det inte, jag kan inte slutföra det för det känns så osäkert, vad innebär det? hur går studielån och studiebidrag till? Vart söker jag sådant? Vart ska jag bo? Hur ska jag kunna leva? GAAAAAAAAAAAAH! Jag orkar inte det blir för mycket!

Det värsta är att jag vet att jag måste göra det här men när jag kommer till de sista sidorna när jag ska börja fylla i grejer så klickar jag bort fönstret. Skit också. Men grejen är den att om jag inte pluggar nästa termin vad ska jag göra då? Jag har ju sagt att jag ska sluta på Statoil och å måste jag hitta ett annat jobb, sen Om jag blir kvar vill jag ju fortsätta dansa men ingen kommer vara kvar på studion nästa år känns det som :(
  Jag måste plugga så är det bara! Men jag skulle vilja dansa också, men det är jag definitivt för skraj för.
Nä detta behöver en lång tänkarstund.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0