Så var det gjort

Onsdag, projektarbetet är över endast rapporten kvar. Föreställningen blev riktigt bra och oväntat mycket folk kom och kollade. Hela dagen flöt på smidigt förutom ett litet missöde med en försvunnen klänning, men det var fort fixat.
  Det blev eftersnack på News med gruppen och skådisarna, mysigt :)
Våran kära mentor Elisabeth blev så tagen av föreställningen att hon kom gråtandes och sa att vi får vänta med religionsprovet till efter lovet, känns bra ;)

Tyvärr tog jag inga bilder under dagen, de va ju jävligt dumt gjort men några få bilder och filmer fixade pappa i publiken.
Snodde denna av christer som även han filmade och fotade!


Men oteknisk som jag är så har jag inte lärt mig lägga in filmfiler här på bloggen så vi tar det en annan dag.

Men till sist måste jag sammanfatta hela denna process med att vi gjorde det riktigt bra men vi hade definitivt aldrig klarat det utan våra dansare, skådisar och statister, samt hjälpsamma föräldrar! Tack!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0