Update

Dags för lite uppdatering, känns som om de va evigheter sen jag bloggade, har haft händerna fulla med dans ,skulle man kunna säga. Mycket inför projektarbetet och Wendlas vårshow och nybörjarshowen för min grupp.
  Idag hade vi repetition för projektarbetet sen raka vägen till Wendlas för jag har Petras torsdagsgrupper nu vilket betydde två timmars dans en halvtimmes paus att fylla i papper och sedan mina 16 plusare, som jag förövrigt satte placeringar på.. Helt själv! *STOLT* Måste säga att det inte är kul men det gick bra. Dom har blivit riktiigt duktiga mina nybörjare, ännu en sak att vara stolt över. Det är en riktigt bra grupp, fler sköna människor än osköna.

Imorn blir det utgång med brudsen, Huset har tydligen bartömning i helgen :) Även fast jag neggar lite mot Huset så lät ju inte gratis inträde helt fel. Kan dock tänka mig att det kan bli O'learys sen, förhoppningsvis.

Nu är det läggdags.

Tack för mig
  /  A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0