Våååååår

Det är vår, vår, vår! Har tillbringat dagen med Julia, gick på stan i vårjacka, som jag inte äns behövde stänga för att det inte är vinter längre, satte på oss solglasögon när i skulle fara hem till Ytterån, njöt av solen. Asfalten är torr och snön är nästan borta, vårshowen börjar på söndag och snart är tar vi studenten! Livet leker helt enkelt.
   Utgång imorn; 50 dagars? Alla säger olika men det kanske blir en tredagars om jag pallar. Så någon av dagarna måste ju vara den rätta 50 dagars :) I'm livin' it!

Tror det är Julia som fått mig på så bra humör, det är konstigt va den tjejen kan vara som ett lyckopiller! Men nu börjar nästa lyckopiller; House!

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0