Alltså va?!

En fråga bara, vad har folk inte fattat med at det är Sommar?! Varför är det så folktomt på Statoil Ytterån?!
Sommar brukar vara lika med kunder från morgon till kväll och i och med det dubbelbemanning, men just nu hade nog de få kunder som råkar tanka eller köpa en korv hos oss lika gärna kunna göra korven själv och stoppa pengarna kassan utan oss personal. 
 
Det är inge kul när det är lugnt, jag vill inte bara stå och gå runt och fronta lite i 8 timmar per dag, jag vill stressa lite, känna pressen och prova vara trevlig trots att svetten rinner och kunderna är sepe. Det är det jag gillar. Göra korv på kortast tid, komma ihåg alla dressingar som fembarnsfamiljen vill ha i sina frenchar och samtidigt le och önska dem en bra dag.

Men just nu får jag inte så mycket hjärngympa när vi snittar tre kunder i timmen efter kl 18 på kvällen.
  Visst kan jag göra annat men när jag fyllt på alla hyllor tre gånger om och inget mer går att fylla, vad gör jag då?! Jo jag torkar alla dörrar och fönster fem gånger om och vad gör jag sen?!

Ja men om ni svenska semesterfolk kan inse att ni ska ut och göra en liten roadtrip så tveka inte att komma in på Statoil Ytterån. Utmana mig! Det är för fan Yran, vart är alla norskar liksom?!

Imorn borde bli en folkfull dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0