Arlanda

Tiden går långsamt när man har tråkigt. Har drygat runt på T-centralen några timmar, och sitter på Arlanda nu och flyget går inte förän 21:20.

Jaja, intervjun gick både bra och dåligt. Bra för att jag fick jobbet, men dåligt för att jag måste tacka nej för att det är en tjänst på för lite timmar, jag trodde att det skulle vara lika många timmar som jag jobbat förut per månad men det var nästan halverat, så det komemr aldrig gå om jag ska ha råd att leva i Sthlm. Men jag fick iaf några nummer till andra stationer som var i behov av folk, så jag tänkte gå runt när jag flyttat ner sen.

Men men, vad har jag annars gjort då?! Utforskat Tumba centrum, som ser ut som Torvalla ungefär om man kollar på människorna som bor där, och som Lillänge i butikform. Köpte i alla fall mig ett par assnygga skor som jag ska lägga ut på bild här på bloggen sen.
Sen har jag suttit själv och ätit på T-centralen, beställde en naturell hamburgermeny med lökringar på Burgerking, fick en cheeseburgare med allting på, så det jag ätit idag är strips, lökringar och lite godis, samt snusat en halv Onico-dosa!

Flyttar på fredag! Fattar ni?! Ska packa imorn och fixa med datorn, har fått Pers bärbara så jag har en riktig data när jag flyttar, så jag ska proppa den med alla bilder som är mina från både mamma och pappas datorer och sen fylla den med musik!

Blev ett långt och tråkigt inlägg det här, men så sitter jag ensam på Arlanda också, så vad mer kan ni förvänta er?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0