En kväll i tunnelbanan

ja, igår lämnade jag av Lisa vid T-centralen, sen skule jag fara tillbaka hit, först sätter jag mig på fel tåg, hamnar på röda linjen istället för blåa.. SUCK!
Fick kliva av och far tillbaka till centralen, för att sedan kliva på rätta tåget.
Det jobbiga med att bo här är att man måste ta blåa linjen hit, men den är avstängd från T-centralen till Rådhuset, så då får man åka gröna till Friedhemsplan och sen byta mot blåa mot Akalla.

Sen när jag kom hem kändes allt åt helvete och jag var så nära på att ge upp och åka hem. Storgrina i telefonen till både mamma och pappa. Ja nu är det väl bättre men, det känns osäkert det här. Egentligen vill jag nog vänta ett år tror jag, emn jag skulle tycka att det var såpinsamt att flytta hem igen, så jag får härda ut!


Kommentarer
Postat av: elin stenbäck

haha, ja toppen! det var ju roligt att höra. snart kommer ny design också. då blir det ännu roligare. kram på dig

2009-08-18 @ 11:29:38
URL: http://elinstenback.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men jag sa ju att du skulle ringa mig om de blev jobbigt!!

Älskar dig! du är så duktig, snart börjar skolan då blir det bra! <3

2009-08-18 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0