Gårdagen

Igår blev det spontanbio med Julia på kvällen :) Änligen Harry Potter! Och ni som sagt att den här var dålig, nikan ju dra något gammalt över er. Jag älskade den!
Hörrni popcorn med de där kryddorna på.. Jag säger bara att det var ju verkligen en hit! GÖTT!!


Julia!


Sen måste jag få berättaom det värsta jag vrit med på, på en bio, nämligen igår när vi satt där i slongen,så sätter sig en pappa och hans son bredvid oss. Det var inte det som var det värsta ;)
  Nä men seriöst, pappan stinker sprit, verkligen alkis som provar dölja stanken med au de cologne eller nåt.. Sen när filmen har spelat i några minuter tar han upp något ur ryggsäcken, vet ni vad?! Han sprättar en öl i biosalongen, och fler blev det under filmens gång!
Fyfan säger jag bara! Det var det hemskaste jag sett, va fan ska sonen tycka?! Fy fan va han säkert skäms över sin hemska pappa. Eller ännu värre, det kanske är vardagsmat att pappsen sprättar några öl när han går på bio! Huvva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0