Livet leker!



Fick precis ett glädjande samtal från Stina!
Vi får bo i hennes farfars femma i Solna fram tills våran lägenhet i Bagarmossen blivit färdigrenoverad. Vi kommer alltså få betala samma hyra åt hennes farfar, för en FEMMA som för våran tvåa! Asså lyxigare får vi leta efter! Iof blir det väl troligen bara en kort period men det är inte direkt fy skam att bo i en femma som två studenter.
Så om två veckor typ flyttar jag, och troligen är lägenheten delvis möblerad. Alltså fattar ni vilken tur vi har nu?!
Nu är vi verkligen på väg!  Jag måste börja packa å fixa, snart sticker jag från Ytterån, snart blir jag en stadsbrud ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa Friberg

NU jävlar kommer jag och bor ;) haha!!!!

SHIT VAD KUUUUUUL!!

bdw, statiol i tumba är alldeles där min farmor bor.

loveeeeeeeeee

2009-08-04 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0