Lördag

Idag har varit en bra dag, klev upp tidigt för att städa mitt rum hos mamma och tvätta, kan säga att jag har inte tvättat på hur länge som helst och nu när jag måste använda trosor jag köpte i sexan så började det bli dags att ta en rejäl tvätt!
Sen kom Lisa och vi åt lite frulle tillsammans :) Very nice! Behövde verkligen en catch up!

Allt börjar närma sig nu! I natt hade jag min första mardröm om Balettakademien. Jag visste att de skulle komma och fler kan jag lova. I natt missade jag i alla fall första skoldagen och hamnade asmycket efter. Inge roligt alls:/ Börjar bli nervig!


En vecka och en dag kvar på jobbet.
Tio dagar till anställningsintervjun i Sthlm.
Tre veckor och en dag till första skoldagen på BA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0