mm.. eh.. a.. mm

Alltså jag har precis fått se den värsta bloggen jag sett.. Någonsin!
Det är en liten brud som alla andra små bloggare med blondt hår och på tok för mycket mascara.

Men det är inte det här som gör denna blogg så unik! Nej, det är hennes videobloggar, det är fruktansvärt, det är det absolut värsta och pinsamaste jag sett! Hon står i badrummet framför spegeln och filmar sig själv, kollar inte in i kameran utan i bilden bak på kameran, fixar håret och har inte ett dugg att säga mer än: "a..mm.. a.. hehe", ni måste kolla på videorna för att förstå! Gör dt, ägna en minut av era värdefulla liv åt att kolla på denna misslyckade videobloggerska!

Amandavardet, heter bloggen och jag vet inte vad jag ska säga, tycker att jag sett det mesta men det här tar fan priset!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har sett henne, jobbig jävel:P



"mm hihi mm"

2009-08-27 @ 22:39:37
Postat av: Lisa

HON mååååste skämta? Apsolut det värsta jag har sätt!!!

2009-08-28 @ 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0