Numera..

..läser ni en blogg skriven av en tjej som jobbar på konditori! Wohoooo!

Ska prova förklara för er som inte förstod det uppenbara; Jag har fått jobb på ett konditori! Liksom på riktigt, nu slipper jag söka jobb, oroa mig för att pengarna inte räcker till etc. etc.
Hade som sagt provjobbardag idag, gick uppenbarligen bra då jag fick jobbet, härligt gäng verkar de jag ska jobba med vara i alla fall! Så nu är alla mina problem lösta!

Skola Check
Boende Check
Jobb Check


Så tack och hej från den nya medarbetaren på Gunnarssons konditori på Götgatan ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

Fan va roligt hurru!! Finns det någon som heter Frida på det konditoriet?

2009-08-31 @ 09:10:09
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0