På tiden..

Jag har äääntligen lyckats ladda upp filmklipp på Fejjan, så nu blir det två danser från vårshowen på PC, här på bloggen!
Första blir våran mindre seriösa dans till Call on me ;)

Nästa blir Studentdansen till Believe. Sista dansen vi dansade tillsammans på PCs scen! Lite mörk bild i början men det blir ljust efter några sekunder. Ber om ursäkt för kaoset i slutet av dansen, men vi hade kul i alla fall, varför måste det vara felfritt?!


Erkänn att ni gärna trycker på "Gilla"-knappen på facebook nu va?! ;D

Kommentarer
Postat av: Elin

Men vad fan. Nu börjar jag ju gråta.

Jävla bildspel och studentgrejer. Vad fan.

2009-08-13 @ 01:08:43
Postat av: sandra

jag borjar typ lipa pa ett internetcafe i afrika nu liksom.. vet inte riktigt.. frisk?

2009-08-13 @ 12:14:34
URL: http://sanebe.blogg.se/
Postat av: hanna

AAAAA GILLA GILLA skulle jag ha tryckt!! shit jag ryste värsta mycket på studentdansen!!! Och du, vi ska FAN träffas, sthlm och uppis är ju ASNÄRA varann!! Ta mitt nr: 0738317809!! Call at any time!

2009-08-13 @ 19:46:52
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0