Så var det över

Känns som om det är mycket man gör för sista gången, nu när det närmar sig Sthlm. Igår jobbade jag mitt sista pass på Statoil i Ytterån. Känns som ett avslutat kapitel nu liksom. 2 ½ år av mitt liv har jag jobbat där, varannan helg och varje lov! Känns lite knepigt, nu är jag inte anställd där längre.

Ska in till stan med Lisa och fika och gå på bio idag :D Trevligt!
Men något som är knepigt det är att när man får sova hur länge man vill då vaknar man hur tidigt som helst, tänkte sova minst till typ tolv idag, vaknar först 05:25 å ba: "oj jag är ju egentligen pigg nu, men det är kanske bästa att somna om ändå" och sen kunde jag inte sova längre än till 08:30. Herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0