shopping

Har varit nere i gallerian och gjort av med pengar. Känns lite kul med lite nya kläder, har trots allt bara köpt två par skor å en tröja sen jag flyttade ner. Så jag förtjänade det ;)
En bild på vad jag köpte kommer här:


Ett par svarta jeanstights från H&M 199:-
En blommig, midjekort, tunn, jacka från H&M 299:-
En stor grå collegetröja (Till dansen, därför inget onödigt) från Gina Tricot 199:-
Ett långt blommigt linne från Gina Tricot 129:-

Snygg bild va?! Orkade inte säta på mig kläderna och fota så, heller inte fota en och en! Så det får duga!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar att du tror att alla tycker att det är onödigt av dig att köpa en collegetröja =)

2009-08-26 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0