Sthlm

Numera är Anna-Karin Dahlgren en Stockholmare, inte född och uppvuxen här, men jag är numera en invånare i Stockholms län!
En fyra i Solna har jag fram tills onsdag helt själv! Dåligt?! Nae^^ Den ser dock lite tom ut nu, men bilder kommer ;) Kanske imorn, då har jag hela dagen på mig, pappa kommer någon gång mitt på dan med ett litet flyttlass med vitrinskåp, lampor, etc. Det blir NICE!!!
Bor ovanpå Solna Centrum, en galleria med över 120 affärer och små gulliga fik! Det kommer bli svårt att hålla i plånboken, men det ska gå!!!!

Nu ska jag duscha och njuta av sista kvällen med mamma och Per här :)

Förresten nämnde jag att vi har en liten sportsbar nere på hörnet en miniatyr av O'learys, kanske inga direkta dansgolv, men tillgång till dricka och överdrivet mycket sportfotografier på väggarna!

Kommentarer
Postat av: hanna

iih fan va roligt!! jag vill också flytta nuuuuu!! inreda gaaahh!! jag flyttar om en & en halv vecka typ, men får inte tillgång till lägenheten förns 2 sep..lite drygt!! men men! jag tog ditt nr också!!så nu får vi fan ses!

2009-08-14 @ 23:17:39
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0