Taggad

Jag tror aldrig jag svettats så mycket i mitt liv! Sjukt bra klasser idag, dock kände jag mig helt lost, då jag inte tagit koreografi på typ fyra, fem månader! Men det tar vi igen!
Efter streeten med Daniel Rörström så skulle jag iväg till Götgatan, så jag snabbade mig på att byta om, kutade (nästan) till T-banan och kom som tur var i tid till intervjun.
Ska kanske provjobba där till veckan, håller tummarna!

BTW, kommer få dansa comercial hiphop för Daniel Gill några lektioner den här terminen! Vet ni hur grym han är?!
För dom från ESDN06 så var det han på Marikas som gjorde koreografin till Speakerphone! De ni!
Jag är verkligen taggad för det här läsåret, kommer bli stört kul.

A-K checkar ut!

Kommentarer
Postat av: emelie.

fyfan va kul asså :D något avis jag är att du går streetlinjen, drömmen! haha :)

2009-08-25 @ 21:27:31
URL: http://emeleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0