Tummenupp Tummenner


1. Skolstarten.
Gillar att få lite rutin på vardagen, dessutom skadar det ju inte att jag börjar på BA.

2. Hemmakvällar med familjen.
Snacka om att jag saknar att bara sitta hemma en fredagskväll, med chips, läsk och en bra film tillsammans med familjen. Hoppas att det inte dröjer så länge tills jag får gör det igen^^

3. How I met our mother.
En självklar tummen upp för HIMYM, inte mycket mer att säga om det!


1. Otrevliga kassabiträden.
Står man i kassan på ICA, Statoil, McDonalds, H&M, ja vart som helst, så ska man vara trevlig, lite serviceminded måste man vara! Att kolla på kunden, att säga hej och att le är ju liksom grunderna för att kunna få jobb på ett sånt ställe! Skärp er för tusan! Jag är trevlig om du är det!

2. "Fjortisbloggkrigen"
Alltså jag har gått tillbaka till mitt lilla bloggberoende, där jag läser massvis med bloggar per dag och det är uppenbarligen "krig" mellan Kissie och Dessie, två bloggare som ser likadana ut, skriver samma saker och Älskar sig själva, skillnaden är väl att Dessie är typ 14 och Kissie 18. Jaja hur som haver tycker jag att deras "krig" är fjantigt, väx upp och sköt er själva.

3. Kullersten i kombination med klackar.
Behöver jag förklara något?

Kommentarer
Postat av: ellie

diggar din blogg :)

2009-08-23 @ 21:20:31
URL: http://metrobloggen.se/barbiie
Postat av: Anonym

Tack så mycket och detsamma! :) Jättefin blogg du har! Håller helt med om HIMYM! Älskar den serien! Håller på att längta ihjäl mig till de nya delarna som börjar visas i september (USA, Sverige vet man väl aldrig med)!



Och så frågan jag alltid ställer när någon ny hittat till min blogg: hur hittade du mig? :)

2009-08-23 @ 21:21:55
Postat av: Pia [stjerndorff.com]

Tack så mycket och detsamma! :) Jättefin blogg du har! Håller helt med om HIMYM! Älskar den serien! Håller på att längta ihjäl mig till de nya delarna som börjar visas i september (USA, Sverige vet man väl aldrig med)!



Och så frågan jag alltid ställer när någon ny hittat till min blogg: hur hittade du mig? :)

2009-08-23 @ 21:22:39
URL: http://stjerndorff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0