Världens fulaste hund

Kul å vinna den titeln. I Expressen idag kan man läsa om ET, en Mexicansk nakenhund som är så ful att de inte lyckas adoptera bort honom.


Sen kan man läsa om andra fula hundar. Tydligen så finns det en sådan tävling där man kan vinna hem titeln Världens fulaste husdjur, seriöst liksom! Men blir man chockad egentligen?!
Så kolla jag och de tre hundar det stod om var alla tre nakenhundar och groteskt fula.

Men nu vill jag bara säga att alla nakenhundar är INTE fula. Våran lilla Bosse är världens sötaste så deså!

Visst är han söt?! Och i sin lilla slitna t-shirt också!

Jag lovar att det finns andra fula hundar också än bara nakenhndar. Dock måste jag erkänna att de där topp tre fulaste var inte vackra alls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ET är ju jätte söt!

Asså enligt mig

2010-12-08 @ 16:54:23
Postat av: Anonym

så super dunder söt hund tycker jag.

2011-09-15 @ 19:28:12
Postat av: sandra&isabelle

så söta hundar

2012-02-02 @ 19:06:52
URL: http://sanbisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0