Jullov

Känns lite skumt, men nu var den här terminen över. 19000 kr borta, 14 veckor av träning tränade, nu är det jullov, det betyder jobb för min del, år inte åka hem förän dagen innan julafton, men det känns ändå skönt att jobba å tjäna lite kosing!
Var på stan idag, köpte en rutig skjorta från VeroModa å julklapp till faster på NK. Hann med att sola också innan föreställningen. Åkte hem efter att vi hade dansat, tryckte en cola å en chipspåse, så var de kalorier jag tränat bort idag plus minus noll! Viktigt att vi inte går minus hörrni! Att äta chips är inte bara bra för kroppen det är bra för själen också!

Funderar på att gå å lägga mig, men det känns jobbigt att tvätta bort allt smink. Har några bilder från idag på kameran, dock så glömde jag minneskortet så bilderna måste matas in i datorn med sladd å den ligger i någon av flyttlådorna i garderoben!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0