Lista

Börjar märkas att året börjar gå mot sitt slut. Folk börjar göra listor om året å planera nyårsafton, jag har inte riktigt börjat planera men en lista bjuder jag på!



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, de har jag nog
Höll du några av dina nyårslöften? Tvivlar på att jag hade några nyårslöften^^
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jaa
Dog någon som stod dig nära? Näe
Vilka länder besökte du? Sverige?!
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Nja, inte som jag kommer på
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Studentveckan!
Största misstaget? Oj, jag vet inte
Har du varit sjuk eller skadat dig? Muskelbristning i ena låret, förkyld as always!
Bästa köpet? Jag har handlat så mycket, men mest investerade pengarna kanske ändå är terminsavgiften på Ackis?!
Vad spenderade du mest pengar på? Allt under Studenten, klänningar, skor, dricka, allt!
Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och tror jag
Vad önskar du att du gjort mer? Hjälpt till..
Vad önskar du att du gjort mindre? ??!
Hur tillbringade du julen? Med familj och släkt 
Blev du kär i år? Jao..
Favoritprogram på TV? SYTYCD å Idol, utan tvekan.
Bästa boken du läste i år? Tror faktiskt inte att jag läst någon bok.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer knappt ihåg vad jag fick
Något du önskade dig men inte fick? No idea!
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Givetvis.
Vad fick dig att må bra? Vännerna <3
Vem saknade du? Saknade många efter flytten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0