Lördag

Det blev en riktig rysare igår hörrni, jag trodde nästan Erik skulle åka. Tjöt som ett av de fåniga fjortisfansen när  vi fick beskedet om att Erik följer med Calle till Globen, nu spelar inte utgången någon större roll, båda är sjukt bra så jag tror att jag blir glad vilket som ;)

Jobbat idag, luddig dag på något vis, vart tog den vägen?! Egentligen skulle jag vilja ha chips, men dels betyder det att jag handlar upp mina sista pengar innan lönen på måndag, dels känns det jobbigt att gå ända till Coop, dels för att det är långt och dels för att jag ser hypersunkig ut och det är snyggingarna som jobbar. Vilka I-landsproblem jag har. Vi får se om jag tar mig iväg innan de stänger.

Imorn är det andra advent förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0