Måndag

Sa hade den här dagen passerat. Tänkte på en sak idag, vad mycket lustigt folk det finns, alltså märkliga människor, udda personer, skadat folk, killar, tjejer, gubbar, tanter, kvinnor och män som inte riktigt har alla hästar i hagen.
Man märker det här mycket tydligt när man jobbar på G-sons och träffar mycket folk och ser dem sitta i lugn och ro och fika, det är inte att en på hundra är konstig, utan mera typ varannan person blev tappad som nyfödd.

Nu är frågan om de verkligen är så märkliga som jag anser eller om det bara är min överarbetade hjärna som påstår detta och egentligen är jag kanske en av de människor som jag själv höjer ögonbrynen ett snäpp för. Är jag en sån som de i kassan skrattar åt bakom disken när jag sitter och fikar och tror att ingen ser vad jag gör.

Jag vet inte om vi någonsin får ett svar på detta men tänk på det om ni sitter på ett café, hur många av de som sitter där är lite efter?!


Kommentarer
Postat av: U know

alla är efterblivna until proven other

2009-12-15 @ 23:07:51
URL: http://puffmaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0