No life

Imorse, eller kanske igår, whatever, så frågade min kära ibland lite okänsliga sambo: "Vad ska du blogga om nurå?" Detta som en antydan till att jag precis fått jullov och det som är mitt liv i vanliga fall, nu tar en paus på fem och en halv vecka. Med andra ord; Jag har inget liv de närmaste fem veckorna! 
Great, jag dansar, jobbar, äter och sover. Någon gång då och då unnar jag mig ett klädesplagg eller ett par skor, men annars gör jag nog inte så mycket mer, visst umgås jag med andra människor förutom Stina (believe it or not), men vad gör jag annars liksom?!

Måste jag skaffa mig en hobby?!


Tänk vad kul att ha en bokklubb och träffas påe tt kafé då och då och prata om en bok man läst, dock tycker jag att dte är rätt tråkigt att läsa böcker, å jag gissar att det vore extremt att ha en klubb där man läser Cosmopolitan och disskuterar de intelektuella artiklarna och repotagen i den blaskan. Nä det blir nog ingen bokklubb!

Kanske ska jag bli besatt av någon tv-serie eller film och lära mig allt om den, ni vet bli en riktig nörd, sån där som kan allt om hur huvudpersonen slog igenom, vilka material som användes för att göra kostymerna i filmen/serien, besöka ställen filmen/serien spelats in på, ja ni vet lite geeky sådär! Samtidigt så måste man typ viga all sin lediga tid åt en sådan hobby, för eftersom att jag inte vet vad jag ska bli besatt i så komemr det krävas mycket tid att verkligen komma in i den rätta nördstämningen, och hinna med att lära sig allt. Nä det är för tidskrävande.

Jag är nog en rätt lat person egentligen, får fundera vidare på det där med en hobby, jag har ju som sagt fem veckor på mig, dock har ju inte bloggen varit så levande och full av intressanta texter de senaste veckorna så det lär väl inte bli någon större skillnad;)



Kommentarer
Postat av: elin stenbäck

haha, tack! men du tävlingen i stockholm den var tidigare än vad jag trodde. den var i februari. när jag vet lite mer kan jag ju höra av mig när jag vet mera om det var så att du ville kika :) <3

2009-12-11 @ 09:00:09
Postat av: elin stenbäck

går man frisör måste man ju visa det. haha :)

2009-12-11 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0