Onsdag

Sista dagen av ledighet denna vecka. Idag hade vi ljusrep på skolan, kul att halva klassen var där, då fylls ju verkligen syftet med ljusrep och stageing, en bagel och en juice på Edgars och sen ännu mer repa, nu känns det som om det sitter mer eller mindre, kanske inte lockingen men Daniels koreografi iaf.

Blev en kopp te, pepparkakor och "Ett päron till farsa firar jul" när jag kom hem i alla fall. Wok till middag, köpte kokosmjölk och skulle ha i, men när jag öppnade burken visade den ha blivt till fast form för att jag hade haft den i kylen^^ Det funkade ju det med, stekpannan är ju trots allt varm, rätt gott blev det, fast jag gillar inte riktigt ris måste jag erkänna, dock blev det två matlådor så det får lov att funka med ris de närmaste dagarna på jobbet i alla fall!

Funderar på att gå på coop och köpa mig något gott, det är ju SYTYCD ikväll, eller så tinar jag krabbpinnarna som ligger i frysen, det är ju inte lika långt att gå till frysen som till Coop, men jag vet inte om krabbpinnar är det jag vill ha egentligen. vi får se hur det slutar!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hallååå! :D Hurru jobbar du asset av dig eller?? Fasen jag fattar inte hur du orkar! Det har inte gått så bra med våran date som vi skulle ha ;) haha vi kanske får ta det efter jul! Vad ska du göra på nyår, är du i jämtland då eller åker du tillbaka till bagis?

2009-12-04 @ 10:48:43
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0