Tredje advent / Lucia

Gick upp i ottan imorse (nämligen klockan sju) och tände det tredje ljuset i staken, knäppte på tvn och tittade på luciatåget på svt1 med en kopp te i handen. Mysigt var det, lite julstämning fick vi nog. Tänkte att "jag ska inte somna om, ska ändå upp om några timmar och fara iväg på jobbet", så jag ökade på julstämningen med en mandarin och med filmen "Nu är det jul igen". dock somnade jag och vaknade när menymusiken spelades om och om igen. Synd, synd, får se den en annan dag då.

Ikväl blir det pepparkaksbak med Stina, Linda, Emelie och Jessica, hoppas det går bättre än mina kolor igår, de blev jättesmuliga å jag gillar inte alls det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0