100-dagars

På onsdag är det 100-dagars, studenten närmar sig med andra ord.
  Är sjukt pepp inför en rolig krogkväll med klassen, och hoppas på att endast treos är ute och inte några små tvåor som inte kan vänta tills det är deras tur!
  Vad är det för mening med att gå ut som tvåa på 100-dagars? Man firar ju inget speciellt, det är nästan som att gå på en födelsedags fest hos någon man inte äns känner. Så alla tvåor som läser detta kan ju visa respekt för de som tar studenten till sommarn och hålla sig hemma nu på onsdag.
  Visst får väl tvåor som fyllt 18 gå ut på krogen när de vill, men är det inte patetiskt att gå på 100-dagars och klampa in på vårens första och sörsta studentfest!
  Nä men nu vet ni min åsikt och den är densamma hos resten av ESDN 3 kan jag lova ;)

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: Hanna

men åå vad jag håller med! men det var faktiskt inte så många 2or på huset, (va jag märkte iallafall) så det var ju skönt =) hade du kul på olearys? /dans hanna

2009-02-26 @ 22:53:25
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0