13 år och pappa

( http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4408266.ab ) Ja alla som har gått förbi ett tidningställ idag har väl stannat och svurit lite över pojken som inte blir byxmyndig förrän om några år och redan är framsidan på dagstidningarna för att han fått en dotter.
Han var tolv och hon fjorton när de fick reda på att hon var med barn, förstår man innebörden av att vara förälder vid den åldern? Nä det tvivlar jag på! När hans dotter börjar skolan så har han knappt gått ut skolan, det är ju hemskt, visst finns det unga föräldrar, men den här killen är tretton år! 
  Se på bilderna av honom, han är ju bara ett barn, han klarar sig lika lite på egenhand som hans nyfödda dotter gör. Det finns inte ord, jag vet inte vad jag ska skriva om en sån här händelse!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0