Alla hjärtans-dag

Hur har din alla hjärtans-dag varit Anna-Karin?
Tack för att du frågar, jo jag har varit på jobbet i 8 timmar, fått ett fåtal sms och inte sätt skymten av ett gelehjärta, men annars så har den ju varit precis som en vanlig dag.
 Hur kommer du spendera din kväll?
 Jo men det blir nog en romantisk stund i soffan med en chipspåse och kanske till och med lyxar till det med col, eftersom att det ändå som sagt är alla hjärtans-dag. Kul att Håkan spelar på Folkets hus i stan ikväll och jag inte köpt biljetter till mig och min chipspåse.

Nä men det är kul att vara singel och jobba på en dag som ska vara så himla puttinuttinuttigullig! JÄTTEKUL!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0