Bounce summercamp

Nu är min kväll gjord! Var in på Bounce hemsida ( http://www.bounce.nu ) och såg att möjligheten för att det blir ett summercamp i år också är större än jag trodde!
  Står att när de är klar med föreställningarna så kommer mer info, jag håller tummarna för att det får bli en vecka av dans i sommar igen! Vore ju inte helt dumt, kanske man ska ta två veckor då?!
  Jag är lyyyyrisk! Fick äntligen glädjen tillbaka, eftersom att jag ändå tänkt jobba hela sommaren vore det ju roligt med två veckor ledigt för att dansa liksom.
  Jag håller er uppdaterade om vad som händer ;)




Känner mig så nostalgisk så det fick bli två bilder från Bounce Summercamp 2008

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer
Postat av: catrine

heej, länge sen du skrev det här inlägget, men ändå:) Tänkte bara fråga, eftersom att du har gått på bounce summer camp förr. Vilken nivå gick du på? Och hur länge har du dansat? Var det svårt, lätt? Hehe, har ganska många frågor. Men en sak är säker, jag SKA dit i sommar!:)wii

2009-04-28 @ 22:46:31
URL: http://cejtrin.blogg.se/
Postat av: catrine

heej, länge sen du skrev det här inlägget, men ändå:) Tänkte bara fråga, eftersom att du har gått på bounce summer camp förr. Vilken nivå gick du på? Och hur länge har du dansat? Var det svårt, lätt? Hehe, har ganska många frågor. Men en sak är säker, jag SKA dit i sommar!:)wii

2009-04-28 @ 22:47:03
URL: http://cejtrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0