Dagens lycka

Ja, dagen har varit ganska regular för att vara på teatern och repa.
  MEN, och detta är ett mycket viktigt MEN, så skulle vi ha genomdrag, jag har packat ner mina svarta danssneakers och ska sätta på mig dem.
Vänster sko på och sedan en påbörjad högersko när jag känner att det är något som ligger i skon, jag tar ur foten och plockar upp..  damdadaaa: Min BETTSKENA! Alltså skenan jag tappade bort för flera månader sedan och som jag haft ångest över för att jag varit rädd för att ringa tandläkaren och erkänna mitt misstag och därmed punga ut med 500 kr för en plastbit som ska va i munnen under nätterna! Bettskenan, kanske lyckligast just då vill jag lova!
  Så nu sitter jag här med bettskenan i munnen och det trycker lite för tänderna har flyttats lite sen jag tappade bort den men det ska det bli ändring på, nu ska mina sen länge tandställningfria tänder få prydas av min bettskena de närmaste nätterna!

Ja men, vilken lycka!!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0