ett bra avslut

Fredag. Sista dagen innan sportlovet, sista föreställningen av Gökboet och mys med klassen på kvällen! Toppen dag. Föreställningen gick bra, bra publik och tårarna kom på både oss och dem tror jag.
Sen på kvällen for alla till TeaterSara och åt snacks, skålade och hade det mysigt, lite eftersnack om veckan som varit! Sen blev det O'learys, god mat trots alla märkliga såser som de lyckats kladda ner på en tallrik (jag är kräsen på såser, men de gick bra). Sen satte vi oss på News, tog oss lite att dricka och hade allmänt trevligt. Efter News fick min kväll avslutas p.g.a av dagens jobb.

Efter massa lovord från flera av de som sätt föreställningen känns det som om vi verkligen lyckades!

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer
Postat av: hanna

jag hade verkligen TIDERNAS kväll, fyfaaaan va kul det va! och nu börjar studenten kännas så pass nära alltså! ååå va roligt!!

2009-02-28 @ 23:12:29
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0