H.E.A.T

Jag följer inte melodifestivalen, men när jag var in på Aftonbladets hemsida såg jag en bild och ett igenkännt namn. Bilden var på pojkvännen till en tremänning som vi träffade i sommras på släktmiddagen hos mammas morbror. Jimmie heter han och under släktträffen berättade han att han var med i ett rockband därifrån han kom som hette H.E.A.T.
Han sjöng lite låtar och var riktigt duktig men jag tänkte så klart ja men de e väl nå lokalt band man aldrig kommer höra talas om. Nej men tydligen så var dem ikväll med i melodifestivalen och tog sig vidare till finalen och krönikören Markus Larsson i Aftonbladet tycker att de borde gå direkt till Eurovision song contest i Moskva (http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/article4415282.ab).
 


Kollade precis på bidraget. Bra låt :) Alltså nu är det ju inte så att jag verkligen känner den här personen väl, men det känns ju lite kul att man har lite connection till honom^^ Kanske ska lägga upp någon film från när han sjöng på släktträffen i sommras eller så behåller man dom själv tills dom en dag blir värda jättemycket. Haha nä skämtåsido^^ Men jag tyckte det var lite kul det här.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0