Hemma

Hemma idag, Lisa, Julia å Micka  har varit här och hälsat på och nu kommer en chockande, otroligt läskig bekännelse; Jag ska inte på dansen ikväll, min närvaro som sen i höstas varit full kommer nu ha ett vågrätt streck draget den 2/2 2009, det är INTE bra! Fy tusan. Får lite skuldkänslor, men jag måste på möte med Statoil, och tydligen var ALLA tvugna att vara där, känns jobbigt, hade verkligen behövt gå på Wendlas och bara få dansa och ha roligt.
Något att glädjas över är i alla fall att min glansjacka från Nelly kom idag! Riktigt fin va den! Och vad fort det gick, beställde den i lördags och den låg i brevlådan idag!

Visst va den fin? Jag ska helt klart börja beställa allt från Nelly, när det går så här fort är det ju asbra!

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0