Inge vidare

Så var det läggdags, blir nog ingen skola imorn heller känns det som, är så less. Blev inge bättre när jag kom hem efter personalmötet och upptäckte att en bläckpenna lyckats ligga i fickan på arbetsskjortan när jag tvättat och torktumlat kläderna och massor är förstört. F*tta! (ursäkta ordvalet) :( Orkar ingenting. Ska prova ta mig till Lisa imorn kväll så jag kanske tar mig upp på skolan på onsdag. Allt känns så jobbigt just nu, så mycket att göra och så mycket att tänka på.

Fick ett frestande erbjudande av Per idag, om jag inte snusar på en månad så ska jag få 1000 kr. Det är början på att sluta snusa det, men det krävs en funderare faktiskt, fick till imorn på mig. Visst sitter inte 1000 kronor fel i fickan, men snus e ju som lite av min vardagskrydda ;)

Jag funderar seriöst i att skita i utgång till helgen och bara slappa, vore skönt att vara hemma en hel helg också. Ja vi får se.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0