John Blund where are you?

Jag funderar på att stänga av datorn och prova sova nu, ligger och funderar på om jag är tillräckligt trött så jag kommer somna på en gång och slippa ligga och vänta på John Blund i en evighet.
  De senaste veckorna har han helt enkelt inte dykt upp förrän vid två-tre tiden på natten/morgonen, och det är inte så kul att bara ligga och vänta liksom, men det är klart han har ju fler än jag som väntar på honom om kvällarna.
Eller så ska jag prova läsa ut "Djävulen bär prada" som jag för övrig hållt på med i närmare två månader. Kan ju inte direkt påstå att det är en komplicerad och svårläst bok med tunga, oförståerliga ord (mer än designernamn som jag inte äns kan uttala i huvudet) men ändå har boken tagit sån tid, den har dock legat hos Lisa i en vecka så där försvann ju lite lästid.
  Verkar inte som om ögonlocken börjat svika ännu så det får nog bli ett par sidor innan jag slocknar.

Godnatt
Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0