Resumé

Onsdag: Började med genomdrag av Gökboet, sedan lunch, sen Genrep inför publik, bra och mycket publik och nerverna var där dom skulle! Premiär på kvällen, mindre publik än förväntat men ändå lyckat.
Sen blev det förfest i logerna och därefter in på O'learys, bästa krogkvällen på länge måste jag säga, och några tvåor såg jag inte röken av, tack för det! Vandrade tillslut hem till Julia med Linda och Cecilia, drack en varsinn resorb och gick till sängs!

Torsdag:
Inte speciellt bakis som tur var men energin var inte på topp. Första föreställningen vid ett-tiden med sämst publik :/ Lättade upp lite efter första akten men ingen direkt höjdar föreställning, knäna värkte och sista dansen fick jag stå över..
Hämtmat från eastern till middag på teatern och "That 70's show".
Sista kvällsföreställningen, bästa publiken någonsin! Hoppas på samma standard imorn på den allra sista uppvisningen av Gökboet!

Imorn ger vi järnet och sedan mys hos Sara för att sedan äta middag tillsammans hela klassen på O'learys! Jag längtar.
Bilder från gårdagen och dagen idag kommer senare.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0