Seven pounds

Såg filmen Seven pounds med pappa igår, han hade laddat hem den så vi bestämde oss för att tillbringa våran fredagskväll framför datorn med en påse apelsiner och inte så lagligt hemladdad film.
Har egentligen inte riktigt fattat vad filmen handlar om innan, utan bara vetat att det är Will Smith som har huvudrollen och att jag måste se den. Dock dröjde det en bra bit in i filmen innan jag fattade vad som försigick. Lite knepig, men riktigt och då menar jag RIKTIGT bra film. För att inte tala om hur snygg Will Smith faktiskt är!
Fyra av fem toasts. Tummen upp!



Tack för mig
  / A-K

Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2009-02-14 @ 21:53:05
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0