Snowboardkarriären - vart tog den vägen?

Jag har typ totalt glömt bort min snowboardkarriär ;) Var länge sen jag åkte nu, på sportlovet blir det förhoppningsvis en en tur till högis med Julia, och fortfarande är det saker som fattas i min utrustning, det vill säga allt förutom brädan med bindningar, kollar på lite boots och goggles och hjälmar.


Hittade dom här från Head, tror att de skulle matcha bra med bindningarna på brädan, tror nästan att jag skulle ta och beställa dom kanske. En liten funderare innan blir det nog.
Tack och lov fanns de i "Damstorlekar". En fråga: Varför är damstorlekar de mindre storlekarna och herrstorlekarna de stora, det finns väl killar med små fötter och tjejer med stora fötter? Eller är vi tjejer skapta med små fötter allihopa? Nä så e de ju inte. Jag har hittat flera assnygga boots men då visar de sig vara i "Herrstorlekar" och mina 36:or verkar inte vara stora nog för den kategorin!

   
Hittade lite handskar också, de två första från Burton är asgulliga, speciellt det första paret, de två sista är väldigt clean liksom. Sist jag va i Högis lånade jag ett par handskar av Julia som jag blev kär i, de hade såna där remmar som man sätter fast runt handlederna, asbra, speciellt när man tar av och på dem hela tiden så slpper man tappa bort dem, det kanske man kan köpa till? Jaja. Nog bloggat nu.

Tack för mig
  / A-K


Kommentarer
Postat av: tina

dom snowboard skorna var fan snygga.. borde fan beställa ett par nya jag med ( jag som inte åkt på tre år ) hahaha men i år SKA jag:)

2009-02-18 @ 13:57:42
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0