Katrin Zytomierska

Alltså jag har aldrig läst Katrin Zytomierskas blogg ( http://finest.se/userBlog/?uid=28711&blogPage=0 ), vet inte riktigt vem den här bruden är? Är hon som Blondinbella, bara känd för sin blogg eller vem är hon. I alla fall så innan jag somnade i soffan imorse så såg jag på Vakna med the voice och den här blåsta tjejen är i alla fall med. Hon ska tydligen vara med i någon stand up-grej och säger att hon ska klå Özz Nujen (stavas det så?) för han är enligt henne astråkig, dock har hon tydligen inte sett honom framträda men säger själv att han bara driver med kurder.
  Jag har sett honom när han var här i stan, och det var sanslöst roligt, den här bruden vet inte vad hon snackar om.
I alla fall så var jag tvungen att leta reda på hennes blogg och läsa lite och resultatet: jaaa.. hon verkar lika blåst på bloggen som på tvn. Ja det blir nog inte någon prenumeration på den bloggen precis^^ Verkar som en tråkig tjej den där Katrin.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0