Nostalgi

Så var man hemma i världsmetropolen Ytterån där allt.. eh förlåt.. jag menar INGET.. händer! Skönt att träffa pappa, har inte träffat honom på nämare två veckor, blir som lite pappasjuk. Sover här i natt, måste hämta lite nya kläder och se till att jobbkläder är upptvättade inför helgens jobb.
  Har varit på dansen ikväll, extremt ansträngande måste jag tala om för er. Ledarmöte hade vi också, gick ju bradet med, tydligen dags för fotografering snart. 
 När jag kom ner på studion idag satt Ella och kolla på gamla vårshowsfilmer, alltså inte 100 år liksom men från de senaste åren, jag menar Pon the replay först och främst, ja jag hoppas ju att det skett lite förändring dansmässigt sen dess. Det var som lite kul att se Ellas nummer från 2007, målardressarna, svårt att urskilja vilka som är vilka men roligt var det! Lite nostalgi. Känns som om det verkligen var eeeeeevigheter sen jag började på Wendlas men i år är faktiskt bara mitt fjärde år, mitt andra år med jazz på studion, mitt tredje om man räknar med skolan. Tiden går ju faktiskt. Känns som om det var aslänge sedan jag klev in i danssalen för första gången och såg mina blivande "dansbuddies", tydligen så var jag ju en liten bitch enligt Ella, i alla fall mot henne men det tror jag INTE på! Nej, nej, jag är inte sån och speciellt inte då, hur skulle jag ha kunnat vara kaxig mot någon som var två år äldre än mig och dessutom kunde dansa. Nä det där är inbillning Ella!

  På fredag är det den 13:onde, känns bra det eller? Naaa, inte precis. Även fast jag typ inte tror på sånt där så är jag lite orolig, känns som om någon gång borde ju något dåligt hända liksom :/ Jag hoppas på ett annat år.

Tack för mig
  / A-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0